Chafför och kankse party?

Ja mamma och pappa är på "fest", det är iaf middag med folk från min brors simklubb =)
Så jag har skjutsat dit dem och ska hämta dem ikväll, kanske vid 22? Evelina jobbar och om hon får sluta i tid kankse det blir utgång för oss, så då hämtar jag mor och far och sen så häller jag i mig lite vin =P
inte för mycket för jag är chafför i morgon också, halv 11 ska de ut på brossans match!

Japp blev en osäker kväll.. Ville ju inte sitta hemma själv och vänta på om jag får gå ut elller inte, brossan är ju på lan så helt ensam i det stora huset är jag...
Så kom jag ju på att Jonna är ju hemma =) Så hörde av mig till henne och nu sk avi på "fest" =) Eller det är ju fest, men vi tvp skulle vara nyktra =) Ska ju smo sagt hämta mor och far senare! 

Ska bara upplysa att jag har världens snyggaste hår idag!!
Vet inte hurn jag gjorde det och det tog 5 minuter, ser ut som att jag har gjort något riktigt länge!
Japp, hoppas på utgång nu då!
Japp för då blir jag av med mina sista pengar för den här månaden.. 1 vecka och två dagar innan löning! Men der är OK, livet är ju en fest? eller? ;P


Me and JOnnisss ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0