Konstiga drömmar!

Ja ni.. Drömmt bland annat att jag har fött barn, detta gick galant, en halvtimme allt som allt och sen var det över!
Hade inte ens ont efteråt, så jag behöver nog inte oroa mig för detta i framtiden då =P

Sen resten av drömmarna börjar bli lite suddiga..
Fick även ett samtal i natt... Länge sedan någon ringd emig mitt i natten..
Vet inte om jag ska vara mest chokad över vem som ringde eller att jag faktiskt vaknade =P

Har gått och blivit en person som sover som en stock!
Om det så skulle smälla en bomb utanför fönstret så skulle jag inte vakna! Men somnade ju i tid igår så =)

Igår hade iaf jag och Robban hemmakväll =)
Mamma och pappa är i sthlm hos syrran! Vi åt grönsaker och dipp, vi hade även chips men till och med brossan tyckte om morötterna mer än chipsen!

Idag måste jag skriva lite på examensarbetet, laga lite mat.. Robban är anrt 14 år och kan fortfarande inte göra något annat än att värma mat i micron.. Så någon måste ju se till att han inte svälter =P

Tacopaj blir det iaf =)

Ikväll ska jag iaf träffa Camilla och fler? Vet intre hur det blir!
Men en fika blir det iaf och sen är pengarna slut =P
Tack och lov att det är löning på måndag =) Men sk ainte shoppa förän på torsdag =P Tjejkväll på stan ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0