Saknar!

Väldigt mycket just nu!
Det är vissa personer, sen är det mitt hår, pengar, sol och värme med mera!

Jaja, solen tittar ju fram idag och jag hoppas på värme för då ska jag ligga ute och sola hela dagen =)
Sen det där med mitt hår.... Skulle ju slinga till det själv tänkte jag, bli lite blondare, men folk tycker ju att det ser så snyggt och naturligt ut nu...
Sen saknar jag den bruna ibland också, även om jag vill vara blond till sommaren! Vill ha långt, långt hår men också det korta fina jag hade ett tag där. Kort i bak och längre i fram! Det gillade jag!

Jaja jag får nöja mig med skiten som sitter på huvudet nu =P
Har inte råd att fixa detta hos ett proffs!
Men att slinga lite själv är jag fortfaradne sugen på.. Bli lite blondare och lite dummare ;D

Nä ska byta om lite här och kolla hur värmen är ute nu =) Varit vaken en stund nu ju.. pappa väckte mig halv 9 cch undrade om jag ville ha frulle! Trodde att klockan var 10 iaf så jag gick upp..
Sen så var min frulle slut så är hungrig och pank =P

Hoppas på värme, mycket värme nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0