Snart är det riktigt sommar!

Var och fikade med Calle idag ju =)
Istället för att sätta oss någonstans där man knappt hör sig själv tänka beställde vi med oss satte oss i Boulongen på gräset i solen =) UNDERBART!
Vi beställde Frappe, jag tog en liten mörk choklad till det och hon en muffins =)
Pratade lite om studenten och balen, var nu tre år sedan, usch vad jag längtar tillbaka ibland!  Men vi pratade även om skola jobb och boende =)
Jag vill ju flytta, har hittat många fina lägenheter, men först måste man ha jobb...

Nästa helg blir det picnic om det blir fint väder =)
Och på lördagen ska jag, syrran, mamma och farmor gå och få fot massage och lite ben, rygg och nacke =) FIra morsdag på lördagen då jag åker till Borås på söndagen!

Nä ska kolla lite på den dåliga filmen på 4:an.. Trodde att det var söndag och att jag skulle få se X-men.. Jaja!

Ha en bra kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0