Ups!

Tre veckor sedan jag skrev sist.. ojoj!
Det händer så mycket just nu känns det och nu måste amn ju börja att ta tag i examensarbetet på "riktigt", inte långt kvar nu!! Hade fullt upp och var och intevjuade lite folk i fredags =) Uppe med tuppen till första intevjun, sen stan, till nästa och sen jobba, sen hem käka gör mig i ornding och sen utgång =P
Varför känns det så jäkla bra att att shota på kvällen och inte dagen efter? haha Blev även en drink på krogen.. Halv 2.. Mådde inte bra efter denna.. Dricker alltid vatten ute och denna drack jag rätt snabbt var ju redbullVodka ;P
Måste iaf säga att jag inte betalade en krona förutom inteäde och vinet jag drack innan!!

Har även jobbat rätt mycket nu, hela vckan förutom lördagen tack och lov =P
I veckan blir det förhoppningsvist lika? eller mindre kanske? Vill ha pengarna men känner även att det kan vara rätt skönt med en dag ledig och kunna fixa lite till skolan en heldag!

Jo internetet är tillbaka =) Har varit borta i tvåveckor nu så det är underbart =)

Ha en underbar sista kväll på veckan då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0