091001 - Blev en riktigt bra dag =)

Trots en dålig start på dagen blev allt bra till slut =)
Fixade håret först så svintot försvann och jag ser nu skit snygg ut i håret ;D Sedan var det dags för lunch med Emma och lilla Thindra! Mumma var det och mycket trevligt =)

Var iaf och fixade naglarna idag också! Var skit nöjd och allt.. Vet inte längre dock! Mycket som är svårt och inte går att göra lika snabbt.. Som att sms:a... SEGT!!
Går helt OK att skriva på datan, men fortfarande svårt.. Får se om detta görs om!

Till slut så jobbade jag! Hade det mycket trevligt! Jobbade ju vara tre timmar så det var faktiskt skönt! Blev mest en massa prat =) Eller jag gick ju med sopor mm flera gånger också.. Lite vettigt fick jag gjort iaf =)

Ville även gå ut och gå idag.. Blev liiite för mörkt för det då jag inte vågar gå själv då! Och inte fick jag med mig någon heller.. Får väl ta det i på morgonen i morgon =) Börjar ju inte förän 15.00 i så hinner iaf om inte mamma vill dra på stan... Vill sova ut bara!

Nä hoppas att er dag varit lika bra som min =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0