091001 - Mardrömmar...

Usch, hela natten fylld av dem! Varit på semester med HELA familjen.. Och startade krig med grannarna? Var öångt ute i ingenstans och vi bodde i ett enormt hus! Jag är livrädd för krig saker för inte vill man ju dö eller skada sig! Otäckt var det iaf!

Sen så hade jag en lägemhet.. Låset gick inte riktigt att låsa och dörrar mm gick upp hela tiden och det ringde hela tiden på ringklockan! Men ingen var någonsin där!
Kan säga att hela grejen som hände i Borås skdat mig rejällt.. Usch när jag flyttar ska jag ta bort ringklockan och ha en sån där knack sak på dörren istället!!

Så bra har jag sovit i natt så är helt slut nu.. Är uppe lite tidigare än vad jag skulle också då det var vardelöst att försöka sova och allt fortsatte att upprepa sig! Bättre lycka nästa natt?

Ska iaf bli en härlig dag =)
Stay positive!!


Kommentarer
Postat av: emma - mamma till thindra

min dotter är ALLTID söt :D

2009-10-01 @ 08:35:28
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0