091002 - En gång en textilare, alltid en textilare?

Igår när jag var vaken så länge pratade jag med min syster!
Hon har du kommit på att jag ska sy en klänning till henne.. Och inte vilken som helst! En GALA klänning... De ska ha något på jobbet i december och då ska man väl ha långklänning..

 

Sådan här klännigar fast värre = svårare klänningar skickade hon förslag på... Yeh right!

Men blev lite sugen på det iaf.. Så i helgen ska jag nog googla lite och kanske skissa lite mm så kanske hon kan få en klännig uppsydd av "the master" ;D Haha
Vem vet jag kanske kan få något för att jag gör det? Hmmm nu kommer girigheten!


Dock gjorde jag ju denna för ett halvår sedan.. Var väl rätt lika såg jag nu!

Jaja nu blir det iaf frulle.. Försenad frulle och sen stan med mamma och till slut jobba 15-19!
Efter det blire kanske något roligt eller så får jag gå hem.. Får väl se hur långt Nilla hinner på sitt skolarbete...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0