091002 - Just another day!

God Morgon =)
Igår kväll fick jag något konstigt ryck och jag var vaken till 1!! Ojoj och att var vaken nu är väl ett under!
Kanske inte är en gammal kärring som behöver en massa sömn =P

Tänkte iaf gå ut på en promenad då jag faktiskt inte börjar förrän tre idag =) Ibland är man duktig =)

Till något helt annat så tänkte jag bjuda på en bild som jag har tänkt visa läänge nu! Tre veckor sedan var jag ut med Eve och Matte! Haha!



Vi drack shots! Första bilden ser man hur jag får en sådan lite jäkel! Efter det vill Eve kompensera upp detta! På andra bilden är den röda shotsen min! Japp och resultatet av denna  får ni se under =P Haha
Har värre bilder på detta, men i ett litet sällskap måste ju något bjuda på sig elr?

Nä promenad vare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0