091003 - Min kropp säger ifrån!

Ja jag är nog sist med att bli sjuk nu... Men ska nog kunna stoppa det hoppas jag =)
Kroppen säger ifrån det känner jag.. Efter att ha jobbat som jag gjort de senaste två veckorna samt att jag har gått ur och inte tagit det lugnt, förstår jag att det blir såhär.. Känner igen tecknen!

Ryggen strejkade ju redan tidigare i veckan! Min rygg är den som säger allt om hur jag mår!
Men nu iaf är jag hängig och har ont i örat... Känner mig som 5 år igen! Så ikväll blir det super lugnt, har hyrt film och köpt hem vindruvor och naturgodis (dock bara de med choklad överdrag ;)).



Så ska sättapå mig mjukisbyxorna nu och bara slappa med familjen =) Och sen lägga mig och sova i tid?
Får väl se hur det sista går =P

Ha en underbar lördagskväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0