091005 - 2 dagar kvar!

2 jobbdagar och sen får jag vara LEDIG!!
Dagen har varit seg.. Men många skratt ändå =) Tycker om min arbetsplats och arbetskamrater, men ibland måste man ha lite egen tid!
Ska nog städa och tvätta, men även också sova ut ordentligt!

I morgon ska jag även på hockey =) Efter jobbet ska jag till banken!
Får se hur det går då =)

Jo träffade ju min underbara Jonna idag =) Längesedan då hon alltid har fullt upp! Den mest arbetande arbetslösa personen jag känner =P hahaha



Jonnisen på fiket idag =)
Hon drack cafelatte och jag varm choklad =) Mumma!

Sen så måste jag få skryta lite! Lillebror var ju med i tidningen idag =) Så duktig!!

Nu blir det sängen! Super trött som vanligt och nu behöver jag mycket sömn!

Sov så gott =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0