091007 - Vi vann =)

Igår var ju jag på hockey och killarna vann bara för min skull ;P
Jäkligt roligt var det och måste göras igen. Kändes dock att det var ett tag sedan sist.. Första perioeden hängde jg knappt med, fattade noll och pratade mest med Malin!
Sista perioeden var jag tyst då jag inte skrek idiot till domaren mm =P

Idag skulle jag kunna ge nästan vads om helst för att få ligga kvar i sängen.. I morgon vid den här tiden sover jag!! Jag är trött, fryser och gjort det hea natten.. Sen så har jag även huvudvärk!
Nu har jag klagat klart =)

Ska väl försöka att hitta kläder att ha på mig nu bara.. Funderar på mina nya leggings!
Den som lever får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0