091008 - Min lediga dag =)

Tänkte skriva tidigare om vad duktig jag skulle vara idag och städa, men vågade inte =P
Tänk om jag inte skulle göra det då vet ju alla om det! Uscha!

Men jag städade iaf =)
Organiserade och packade ner sommarkläder + några skor! räknade även mina skor och jag tyckte inte att det var så mycket! Min kompisar tycker annar =P

Sen har jag varit på stan och lämnat tillbaka lite saker och fixat andra saker =P Var med Eve och även Malin sedan =) Var även in till jobbet och kollade upp lite små saker med schemat =)

Hänt mer saker men är trött nu.. Usch!
Träffade Bästis Emma också =) Liten stund iaf, kanske ska ses i morgon också då jag bara jobbar 3 timmar på kvällen =) Så ska städa mer i morgon förmiddag!


Sweet Dreams!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0