091009 - Ska stanna i sängen hela dagen!!



Den så underbart skön idag! Nybäddad och doftar underbart!

Pappa ringde och väckte mig i morse.. Men jag lade på rätt snabbt sa att vi fick prata när han var hemma! Han har varit hos syrran och sov över där och åkte hem på morgonen istället!

Gick upp för en timme sedan iaf.. Funderar på om Emma ska komma förbi snart? Hmm.. Annars ska jag väl försäka att organisera mina smycken och lite andra små saker!
Jobbar "kvällspasset" ikväll också, men tre timmar vad gör det?

Sen så kommer systeryster hit över helge så då måste jag ju dela med mig av sängen.. Jaja ikväll funderar vi iaf på att dra ut och ta en öl elr två =)
Mycket trevligt!

Nä ska väl sätta fart här nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0