091011 - Vacker utan spackel!



Idag är det en sådan dag man inte gör så mycket!
Var ut igår och det var riktigt skoj, små saker som hände bara.. Men när jag och Eve drar ut kan det ju inte hända så mycket annat =P

Firade ju Niclas så var på restaurang, mycket gott och trevligt, jag körde på vegetariskt! Är lite kräsen när det gäller kött så vågade inte testa.. Haha fegis nr1!
Efter hem till hans mamma och karl, fick tårta och lite likör =) Drack även lite till själv =P Hahaha
Har nog aldrig duckit så mycket som igår men ändå vara så klar i huvudet! Minns nog ALLT!
2 öl, en kvarting vodka och 3-4 shots! Uscha!

Grymt kallt är det just nu också!
Suttit nere vid brasan och ätit pringles =) Så gott när man är lite bakis! Skulle kunna äta allt hela dagen då, så rätt nöjd att jag bara köpte chips på affären =P

BTW!
Idag är jag riktigt het! Inget smink och ändå ser jag inte ut som döden själv!
Inte ofta man känner så efter en riktig party kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0