091012 - Sleepless in Gefle!



Jobbig natt... Vaknade och var skit pigg tre inatt! Sen har jag sovit lite grann, dock inte mycket..
Otroligt var väl att jag fortfarande var pigg när klockan ringde annars brukar ju det vända då.. Dock känner jag mig lite slö nu..

Jobbisch nu då efter några dagars ledighet! Hoppas på en bra dag, måste ringa ett samtal idag också.. Kan vara därför jag är lite sömnlös.. Men ska nog gå bra =)
Sen måste jag även på stan en snabbis och kolla en grej, en lite hemlig grej ;P

Har även kommit på att hösten verkligen är här, väldigt mysigt! Fina fluffiga koftor, tända ljus och sitta under filtar vi brasan! Japp det ska jag göra resten av hösten!
Sen när vintern kommer ska jag åka pulka och grilla korv!! hahaha

Får hoppas att någon vill göra detta med mig... Förra året ville inget grilla korv med mig så får kanske kidnappa ett barn? :P
Nä måste fixa och trixa lite här hemma innan jag måste dra nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0