091016 - Usch&Brr...

Det är kallt, det regnar och jag är fortfarande "sjuk"...
Ja jag är sjuk, men tror inte att det är så allvarligt... Vågar inte sluta med Iprenen för att kolla upp =P

Jobbar iaf hela dagen idag så får väl se hur det går.. Det får bära eller brista helt enkelt!
Ikväll blir det nog Idol kväll med tjejerna och i morgon ville de ha party.. Får se jag kanske är med på förfesten iaf =) På söndag är det ju dop för Thindra så då ska man vara på topp!!

Nu ska jag ut i regenet utan gummistövlar för dem har ju puckot lämnat på jobbet...

YEEYYY!!!!'


Kommentarer
Postat av: emma - mamma till thindra

ja inge bakfylla då inte :P tänk på att de kommer MÅNGA barn som kommer spring runt runt och LÅTA en massa ;D

2009-10-16 @ 18:05:29
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0