091018 - Ajaj!

Min mage gör uppror.. Magkatarr på högnivå!!
Svider som satan och mår illa.. Så sov nästan inget igårnatt..

Jaja igår iaf så var jag ut och åt, sen så var jag upp till farmor en snabbis och sedan mötte jag upp Eve och Mathilda =) Mådde inte 100, men vafan, man är bara und 1 gång =)
Hade det iaf skit roligt ute =) Elr var OK iaf =)
Haha Eve rockade loss på dansgolvet ;D

 

Sov hos Eve som vanligt då jag aldrig kommer på fyllebussen! Hade frossa som aldrig förr så antar att min kropp inte gillade att jag var ute.. Jaja så hur många timmars sömn i snitt har man fått denna vecka då? Usch för många dåliga nätter! Skulle lägga mig i tid, men som vanligt kan jag inte..

Dopet idag var iaf jätte fint =)
Thindra var super söt och snäll som vanligt och Anna sjöng så vackert!
Sen all mat och fika.. Ojoj vad mätt jag blev!!

Men nu blir det nog sängen, är rastlös men måste sova då jag ska jobba i morgon!!


Snodde lite bilder från Emmas blogg =)

Sweet Dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0