091020 - Blir aldrig som man tänkt!

Lät drastiskt.. Haha, handlar mest om att jag borde sova just nu! Detta var planen iaf!

Dagen blev som väntat jobbig.. Trött grinig och sen kom så klart febern.. Japp då vet vi varför jag kände mig som jag gjorde... Dock jobbade jag hela dagen, hade inte så många val idag!
Försökte ringa in någon men ingen kunde.. Så idag har jag även varit förbannad..

I slutändan funkade det iaf, lite alvedon som jag hittade i väskan samt snälla Maria och hennes Eze! Tänkte positivt och fick saker gjorda iaf :)
Kände mig otroligt duktig när vi väl stängde idag!

I morgon skulle jag även då ha jobbat heldag, men frågade Stina om hon ville jobba längre, så i morgon slutar jag fyra :)

Nä måste sova nu så jag kommer upp i morgon, har iaf duschat håret ikväll så får jag soav någar minuter till i morgon! :)

Sweet Dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0