091021 - Nattinatt!



En liten halvkass bild fårn förra helgen, alltså ca 2 veckor sedan!
Men roligt hade vi, eller var det denna kväll jag och Eve blev lite små aggressiva? ;P Haha

Nä nu ska jag sova strax, kollar lite på fråga olle dokumentären på 5:an nu och får se hur länge jag orkar kolla på skiten. Små fjortisar som super skallen av sig i Bulgarien..
Det här väl inte till att jag var där för fyra år sedan! Jag gick och lade mig 10.00 varje kväll, drack inte en droppe alkohol och sen så var jag ju cool lugn hela veckan! ;D

Tur att man har mognat på sig lite :)

I morgon blire äntligen att göra naglarna! Sen fika/lunch med Emma, lilla Thindra och Hanna.
Och jag har även kommit på att jag har tandläkaren på fredag... Trodde att det var nästa vecka..
HATAR TANDLÄKAREN!

Hörs i morgon, senare än vanligt då jag inte jobbar :)

Sweet Dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0