091026 - I am back!

Försökte skriva igår, men blogg.se var så himla segt och jag var trött!
Har haft en riktigt trevlig helg iaf :)
Inte party party om man inte räknar med syrrans afterwork! Men jag höll ju mig på det torra och vi var hemma före 1.


Har blivit lite shopping såklart! Ångets! haha
Men nu blir det lungt resten av måndaen med det, måste ju börja spara pengar!


Nä igår kändes det som att jag höll på at bli sjuk igen, så lade mig nästan direkt när jag kom hem. Mår mycket bättre nu! TACK!!
Syrrans bäddsoffa var inte den skönaste :P Så var lite seg i kroppen och trött, sååå skönt att få sova ut i sin egen säng!


Blir upp och hoppa här nu för idag jobbar man igen :) Kortdag dock så kanske ska gå på stan sen ;P hahaha
Nä men behöver lite tränings saker!


Have a nice day!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0