Det var ju MUMMA!

Har beställt hem lite saker från gymgrossisten och fick det idag :)
Testade på shakern med mintchoklad smak! Väldigt god!
Sen var det även lite bars! Är inte att jag ska banta utan att kunna ta något bra som mellanmål :) Kommer ju fortfarande äta mina andra 3 mål om dagen :)

Idag gjorde jag mina naglar :)Super fina!! Haha rosa glitter men ser mest bara glittrigt ut.
Senvar jag på stan, fixade systemet idag, hem och tvätta...
Men bara en tvätt :P
Och kom precis på att jag kanske ska hämta den... :P

För övrigt blir det nog en tidig kväll.. Är trött och otroligt uttråkad.. Sen så ska jag gå hemifrånföre 7 i morgon så känns lite små segt.. Får hoppas att grannen slutar upp med sin jäkla bas innan man ska sova..

I morgon är det ju sista April, jag ska först jobba, träna och handla. Sen blir det grillparty :)
Detta gillas mycket!
Blir rellativt lungt då jag visst ska jobba på lördag.. Ger bra pengar i plånboken iaf :)

Nä tvätten sen sova :)

Sweet Dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0