En ändring behövs!

Bloggdesignen suger! Haha Sorry Emma :P
Men den är "so last year" ;)

Nädå, lite för mörk bara, det är ju vår nu och det ska vara LJUST!!
Har även bytt till vita gardiner, underbart när det blir ljust på morgonen för man blir piggare när man vaknar då :) Skulle inte ens ha gardiner för fönstret om det inte hade varit för att jagi nte vill att någon ska kunna glo på mig när jag sover...

Dagen har gått super fort! Tränat, promenerat, lagat mat, jobbat och sen diskat det ENORMA berget disk!
I morgon måste jag nog ta och kolla upp vart alla räkningar är.. Organisera alla papper!
Små steg till en mer ordningsam lägenhet :)

Måste även säga att jag ÄLSKAR "Cougar Town" satt och verkligen apskrattade!


OLALA ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0