Pain!

Min kropp strejkar just nu.. Ont överallt, legat konstigt när jag sovit samt lite träningsvärk :P
Tränat super passen två dagar i rad!
Riktigt härligt!

Något i nacken drar ibland, ryggen har väl aldrig varit riktigt bra sen jag började sova i min säng igen... Sen har jag slagit i min fot TVÅ gånger.. En fot båda sidor.. Skit ont gör det iaf, ett blåmärke och andra blev ett sår... Sen så har jag gjort någon knas med andra foten. Japp och där slutar det inte, haha! Har även ont i ischias.. Japp jag är gammal!

Nä, ska sova bort den onda nu :)
Städa innan jobbet och inte träna! Får besök av Camilla i morgon och kanske Eve, ska bjuda på fika och måste ju ha fint här hemma då :)
MYSPYS!






Ähh hade fasiken ingen bra bild nu... Måste ta och ladda över från kameran snart...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0