Så rent och härligt!

Ligger ny duschad i min renbäddade säng, detta är underbart!

Helgen har varit riktigt toppen :) Shoppat, träffat syrran och Igor och fått träffa Malin också i Sthlm :)
Fick SPRINGA till tåget också, haha!
Sen var det After Work för hela gallerian på Heartan, måste säga att jag hade så mycket roligare än väntat :) Riktigt trevligt var det. Efter maten flödade drickat också, men jag höll mig ordentlig som vanligt nu för tiden!

Är väl ändå underbart att vakna upp morgonen efter och veta vad som hände under kvällen, inte behöva skämmas för knasiga saker och det bästa av allt, att må bra dagen efter :)

Fick även träffa Matilda idag :) Hon har ju varit i utlandet nu och åker igen på tisdag.. Fick ett super fint halsband av henne också! :)

Nä nu blir det sängen tidigt för att gå upp och träna i morgon! Nu jäklar!! haha


Dröm badkaret!
Detta ska jag ha i min perfekta hus/lägenhet i framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0