Börjar jag bli sjuk?



Så här såg jag ut när jag väl kommit upp ur sängen! :P
Blev inget gym på morgonen heller... Vaknat och varit toksnorig hela natten.. Så jag ville inte ta ut mig så mycket så att det blir värre!
Men tog en långpromenad runt boulongen och det var SOL ut :)
Hur underbart som helst måste jag säga!

Mitt bildprogram har slutat fungera nu också.. Eller det funkar, men de nya bilderna går inte att inporetera.. Knas knas, men jaja ingen som dör av!

Är även sååå hungrig! Potatisen och morötterna är på spisen nu :) Älskar kokta morötter så de åker i så fortdet blir potatis, blir så mycket godare då! Sen till det blire fiskbullar! MUMMA ;D



Lite små kasa bilder sedan igår! Håretvariag super tovigt!! Syns inte så bra, är ju ingen fotograf inte :P
Den där lilla flätan var också som skrivet liten.. För liten, men övning ger färdighet :)
Nu blir det att fixa dagens frisyr! Får se hur det går ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0