Det här gick ju bra...

När sa jag senast att jag måste börja lägga mig i tid?
Åhh nästan så jag är irriterad på mig själv! Men var hemma hos Eve och hadedet super trevligt :) Matilda var även men och vi försökte få Eves bruna hår blont!
Efter 2 avfärgningar och 2 blonderingar är hon nu som en morot i huvudet!
Japp.. Men blir säkert bra i morgon då hon ska blondera lite mer! :)

Jag ska själv färga håret lite på fredag :) Hoppas på det bästa ;D
Nä måste nog sova nu, ska ju faktiskt upp i tid i morgon då jag har öppning på jobbet, äntligen :)
Tycker inte om att jobbaeftermidagar även om det går bra så känns det bättre att kunna gå därifrån kl tre och lämna en annan där än att bli lämnad kvar :P haha

Sweet Dreams!


HAHA idag bjuder jag på en fulig bild!
När jag renoverade i lgh och höll på att slipa så blev jag super vit överallt, försökte få med detta på bild.. Gick sådär ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0