Dumma,knäppa mage!

Den vill inte vara vän med mig just nu... Den bubblar och låter nu för jag vill inte äta.. Super bra kombo!
Nä är inte dålig utan den bubblar bara en massa, skit skummkänsla, men blir bättre när jag inte äter något.. Får hoppas att det går över snart!

Idag jobbade jag iaf förmiddag, super härligt :)
Sen så gick jag och Eve på stan och sedan skulle jag träna.. Skyller ALLT på min mage nu ;D
Men i morgon"bitti" blir det gymmet :)

Tänkte även färga håret i morgon.. Kanske :P
Får se om jag vågar efter att ha sett Eve fippla med sitt nu..

På kvällen blir det träffa brudarna iaf för vattenpipa:)

Nu är det natter,förhoppningsvist iaf :)

Sweet Dreams!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0