Hjärnan är inte på topp!

Förvirrad är ordet idag för mig!
Undrar hur det kommer att gå att jobba idag! haha
Ställde klockan på 8.00 idag i alla fall och kom upp en halvtimme senare. Skulle ju lämna bilen hos mor och far och man måste örja betala parkering vid 9 så var ju tvungen att gå upp ur min underbara säng!

Tur hade jag också så när jag lämnat bilen och sagt hej pch hejdå till mamma så börjar det SNÖA! Ja jagälskar ju snön så kändes ju underbart med lite snö under min promenad hem. Kan bara påpeka att nu lyser solen så vackert utanför...

Somnade igen när jag kom hem, skulle egentligen bara vila lite med musiken i öronene. Jepp gick super bra det! Har iaf nu duschat och druckit en extra stark och extra stor kaffe. Känner mig lite bättre!
Fick dock panik för en halvtimme sedan då Bella skrivit att hon dansade från 11.10- 20? på FB..

PANIK!!!
Hon öppnar ju tisdagar, var det den här tisdagen vi hade bytt?
Ringde ner till jobbet samtidigt som jag undrade hur jag skulle komma ner på stan så snabbt som möjligt! Då svarade Frida, haha. Ibland tänker man inte så långt!

Ska väl sätta fart här så man kanske kan se lite normal ut idag!
Ska nog ha hästsvans idag och virra en fläta runt, såg det i en tidining här om dagen.
Kanske kommer en bild på resultatet ikväll?


HAHAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0