Hu?

Ingen vill ju funka på bloggen..
Får väl se om jag lyckas publicera detta eller inte!

Gick helt OK att jobba idag :) Eve kom in och höll mig sällis ett tag där!
Har haft ont i magen dock idag.. Kan vara maten jag åt, var några dagar gammal.. HAHA
Dock så var det inte skoij på träningen då allt gorde ont i magen! Super uppsväld också såkände mig som en hoppandes ballong :P haha

Nä men lite bättre nu kanske? Jaja min hästsvans blev inte sådär bra som jag hade trott.. Bilderna blev skit dåliga så de visar jag inte nu.. Anledningen är att jag är för lat!
Har såååå många bilder på kameran så tar skitlång tid att hitta bilderna på den.. De hamnar överallt bland 1500 andra bilder!

Kanske kommer i morgon :)

Men nu ska jag lägga mig i tid för tänkte gymma i morgonbitti :)
Och jag har ju lite svårt att komms upp på morgonen..Men nu måste jag för kan inte träna efter jobbet för då ska jag fika med Ewe :)


Sweet Dreams!



Kommentarer
Postat av: emma - mamma till thindra

tack ska du ha att du tycker de /thindra :)

2010-02-10 @ 08:01:32
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0