WorkOut!

Efter jobbet idag var jag på ett medelpass, super länge sedan jag var på det! Var när jag bodde i Borås och jag måste säga att deras pass är bättre..
Det här var inte dåligt, men hade velat ha mer styrka..

Har iaf nu bestämmt mig för att gå på 2 gympapass och 2 gympass i veckan :)
Sen när det blir varmare ute ska jag och Eve börja jogga i Hemlingy :) Blir vårruset 2010!!
Haha bara att hoppas pådet bästa nu alltså! Klarade ju det för 3år sedan så ska väl klara det nu :) Usch vad tiden springer iväg..

Nä om man ska försöka att somna i tid idag :) Så kanske man kan gå iväg ch sola lite i morgon? ;D Är ju träningsledighet imorgon! Menpå torsdag då jäklar!! Ska jag testa på medel/rygg!

Sweet Dreams!

Vill ha sommar, värme, sol och allt därtill!
Men kanske med en lite somrigare färg på naglarna ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0