Jobbhelg!

Förväntade mig super lugnt på jobbet idag och vad hände? Jo hade super mycket folk :)
Över förväntat och mycket mer:)
Så dagen gick väldigt fort måste jag säga, mamma kom in sista 40 minutrarna och sen gick vi och köpte pizza!! Delade på en Hawaii och sen drack vi kaffe och så :)

Nu har jag haft super tråkigt ett tag.. Man måste ju göra av energin någonstans så diskade och skurade toan! Skulle ha gjort det igår.. Men var väl för lat? :P
Kan jag sova ut i morgon innan jobbet istället :)

Blir en bra film på tv lite senare så funderar på att ta mig ner till filmkväll? haha säger alltid fel.. Men kan ju vara trevligt att köpa hem lite bubbelvatten elr något.. Eller så dricker jag migg lättdryck!
Varför tänkte jag inte på detta tidigare?
Ska ju nte hyra någonfilm.. Hyrde ju tre igår och har en kvar om jag inte vill sova sen!

Helt plötsligt fick jag många I-lands problem...



HAHA den så kallade "gävle posen" jag körde på i Borås ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0