Lite gnäll!!

Jag är skit trött idag! (eller skriver man har varit skit trött idag)
Kunde inte somna igår.. Great! Sömnproblemen är tillbaka... Eller kan ju vara andra anledningar också, men har haft det jobbigt ett bra tag nu så var väl en blandning igår kväll!

I och med att jag är trött i hela kroppen, så är humöret.. På topp "konstigt" nog ;P Lite små seg bara!
Jag har även ont i ryggen sedan nyår då jag sov på luftmadrass.. Tyckte att den var super skön, men förmodligen inte? Har huvudvärk pga av min förskylning som aldrig går över, denna gör även att jag blöder näsblod hela tiden... Till slut så har jag även ont i magen!!! Usch!

Har till och med en till sak att klaga över! Jobbigt med lägemheten, vill ha den klar nu, så skulle köpa tapeter idag! Vad kom jag hem med? INGET! Lite städ saker bara...
Så i mrogon hämtar jag upp Eve igen 8.30 för att kolla igen! Vill inte lägga ut för mycket när jag ändå inte kommer att bo där länge (förhoppningsvist, vill ju köpa eget!)



Oroa er inte kommer lite positivt här också :)
Jag har lite extra energi nu och känner att livet äntligen flyter på lite, snart får jag ju flytta :)
Har nyss tagit en härlig varmdusch! UNDERBART! Tänt en massa ljus så mysfaktorn är hög!
Jag börjar inte förän 13.40 i morgon så jag hinner ju faktiskt hitta tapeter då :) Jag behövde inte köpa en elslip då jag får låna Eves pappas :)

Jag har även världesn bästa kompisar som alltid ställer upp!!

Så när dagen är slut är jag glad iaf :)
Blir väl kanske spikmattan och avslappnings skiva för mig nu :) Måste få några timmars sömn i natt! Ska inteta 2h att somna!
Tur attet finns trix att ta till :)

Hoppas uppdateringen var godkänd för denna gång! :)

 

Gott nytt år förresten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0